Friday, August 06, 2010

"kita bebas!! terbang laksana burung..."

wehoo...
arini terasa sungguh bebas...
selepas 1 minggu berhempas pulas...
menyiapkan assignment yg menguji kesabaran dan kecekalan...
attitude lama time blaja dulu kembali meracuni diri...
assignment disiapkan di saat akhir...
di kala org lain sedang menge'print'kan assignment...
aku masih lagi terkapai2...
dgn muka selamba n cool...
hahaha...

tapi apa pun...
aku berpuas hati dgn apa yg aku buat...
even sebenanya aku boleh buat lebih baik dari tu...
never mine...aku x expect lebih2 sgt...
nanti org kata show off plak kan...
hahaha...(sila muntah)...

arini best...
3 muvi aku tengok...
2 muvi download...star trek n the losers...
1 muvi wayang...salt...
yg bestnye...
aku n 4 org member lain tgk wyg pakai baju melayu...
lps kelas terus pecut ke gsc...
mcm budak skola plak...nguhuhu....
lps ni nak tgk cte pe plak ye...
tekken pun cam best....
the last airbender menarik...
haha....layan2...abaikan esaimen2 lain....
yg penting kita enjoy!!!

No comments: