Thursday, March 13, 2008

start tulis blog...huhu

oleh kerana aku dah xtau nak wat ape dlm waktu terluang ni, maka dengan sesuka hatinya aku rasa aku patut menulis blog....kenapa? coz dlm ni aku boleh mengutarakan pendapat dan pandangan bernas aku dan dalam masa yang sama mengselatankan pendapat dan pandangan orang lain....hahaha..... dalam erti kata lain, mengselatankan di sini bermaksud membangkang atau memperbaiki sesuatu yang telah diutarakan oleh orang lain berdasarkan hujah-hujah yang benar, mantap dan jelas.....bukan bermaksud untuk menjatuhkan atau menyerang mana-mana pihak....tetapi sekadar pandangan peribadi untuk kebaikan bersama.

6 comments:

Anonymous said...

Hello, you site is very funny he told me to cheer up .. Merry Christmas.

Anonymous said...

Good sait, its very interesting//

Anonymous said...

Hello. And Bye.

Generic Levitra (Vardenafil) said...

I really liked your article.

Anonymous said...

Супер современные новости http://новостипланеты.рф

Anonymous said...

Dear friends, when I have not asked on require anyone to help, but survival is such a cruel attitude, that
organize to request in return help. I'm in a very critical locale, beg Your friends, avoid
they can, how much can. I will-power be deeply thankful to You.
Perfect Money U 1557851 E 1512655 mail: alexxx767@gmail.com
PayPal : alexxx767@gmail.com